سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت با 26 روش پولساز (بدون سرمایه اولیه)

آموزش کسب درامد از اینترنت کاملا تضمینی و رایگان

شاید کسب درآمد اینترنتی به گوش شما نیز خورده است.کسب درآمد از اینترنت یک روش جدید و پولساز در حوزه کسب و کارها به شمار می رود.
در این مقاله نحوه پول در آوردن از اینترنت را به شما بیان می کنیم.
شما با انجام این کار ها می توانید از اینترنت پول در بیاورید و پول دار شوید.
بدانید که اگر به صورت مداوم و فعال در این زمینه قدم بگذارید؛ کسب درآمد از اینترنت به صورت میلیونی است.
کسب درآمد اینترنتی از فضای مجازی در اکثر موارد از کسب و کارهای واقعی بهتر است و درآمدهای چند میلیونی دارد.
در این زمینه میتوان به درآمد روزانه 6 میلیاردی فروشگاه دیجی کالا یا درآمد چند صد میلیونی سایت پی سی دانلود از طریق تبلیغات و فروش نرم افزار، اشاره کرد.

با خواندن این مقاله به سوالات زیر پاسخ میدهیم:

  • چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

  • روش های کسب درآمد از اینترنت کدامند؟

  • نحوه پول در آوردن از اینترنت چگونه است؟

  • آیا کسب درآمد میلیونی از اینترنت واقعیت دارد؟

  • کسب و کار اینترنتی مختص چه کسانی است؟

  • آیا کسب درآمد از اینترنت مختص افراد تنبل است؟

  • چگونه فروشگاه اینترنتی راه بیاندازیم و از آن کسب درآمد کنیم؟

  • نقش شبکه های اجتماعی در کسب درآمد اینترنتی چقدر است؟

  • آیا به کسب و کار اینترنتی می شود به عنوان شغل دوم نگاه کرد؟

  • آیا کسب و کار اینترنتی نیاز به تخصص و مهارت دارد؟

  • کسب درآمد از اینترنت سرمایه اولیه می خواهد؟

  • کسب درآمد اینترنتی در خانه و بصورت فریلنسری (دورکاری) امکان پذیر است؟


کسب درآمد اینترنتی چیست؟

کسب درآمد اینترنتی همان کسب پول از طریق اینترنت است.بدست آوردن پول از اینترنت خیلی شیرین است ولی نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که زود نباید در اول راه خسته شوید.چون این کار کمی زمان می برد و باید با حوصله هرچه تمام این کار را انجام دهید و در این راه لذت بخش پولسازی خسته نشوید.

آیا بدست آوردن پول آنلاین از طریق اینترنت در خانه امکان پذیر است؟

بله. کافی است روش هایی که در زیر گفته می شود را به دقت مطالعه کنید و با توجه به علاقه و تخصص خود یکی از آن هارا انتخاب کنید و روزانه برای آن وقت بگذارید.

کسب درآمد اینترنتی مختص افراد تنبل است؟

تصور غلطی بین عموم مردم این است که کسب درآمد از اینترنت با لپتاپ و کامپیوتر مختص کسانی است که تنبل هستند و نمی توانند کاری در بیرون انجام دهند.این تصور کاملا نادرست است.به عقیده تیم ویکیاتو کسب درآمد اینترنتی مختص کسانی است که کاملا باهوش هستند و می خواهند برای خود کار کنند نه برای دیگران.

برای درآمدزایی و کسب درآمد از اینترنت تخصص نیاز است؟

کسب درآمد اینترنتی نیاز به تخصص زیادی ندارد و شما به راحتی می توانید کسب و کار اینترنتی آنلاین راه اندازی کنید.

برای پول در آوردن از اینترنت سرمایه اولیه نیاز است؟

در بیشتر موارد نیاز به سرمایه اولیه ندارد و در برخی موارد نیاز به سرمایه اولیه اندکی دارد.

به چه ابزاهایی برای درآمد آنلاین اینترنتی نیاز داریم؟

داشتن اینترنت همراه با یک عدد لپتاپ یا کامپیوتر و یک عدد گوشی برای مدیریت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام کافی است. در برخی موارد نیز به سایت یا فروشگاه اینترنتی نیاز است که اگر ندارید نگران این مورد نباشید چون تیم ویکیاتو این کار را با قیمت مناسب و در زمان کم برای شما انجام می دهد.

درآمد کسب و کارهای اینترنتی چقدر است؟

این بستگی به میزان تلاش و خستگی ناپذیر بودن شما دارد که می توانید درآمد های چند 10 میلیونی و چند 100 میلیونی نیز از اینترنت داشته باشید.

برای کسب درآمد آنلاین از اینترنت باید از شغل خود انصراف داد؟

جواب این سوال خیر است.نباید در ابتدای راه ریسک خطرناکی کرد. شما در کنار شغل اول خود می توانید این کار ها را انجام دهید و اگر دیدید که با گذاشتن وقت بیشتر درآمد آن بیشتر از شغل اول شما می شود؛ می توانید از شغل خود انصراف داده و یا افراد بیشتری استخدام کنید.

--------

روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های زیادی برای پول درآوردن از اینترنت وجود دارند که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم.
اگر کمی در این زمینه مهارت پیدا کنید میتوانید چند میلیون در ماه از اینترنت پول در بیاورید.

  1. کسب درآمد از اینستاگرام

    یکی از روش های جدید در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کسب درآمد از اینستاگرام است.در این روش شما باید فالوورهای اینستاگرام خود را بالا ببرید.اگر فالوور های شما زیاد باشد می توانید پیج های دیگران و یا شغل های دیگران را در اینستاگرام تبلیغ کنید و در ازای تبلیغ ، از آنها پول بگیرید.
    همچنین شما اگر محصولی دارید می توانید آن را به فالوور های خود بفروشید و از این طریق از اینستاگرام کسب درآمد کنید.
    برای این کار مقاله آموزش افزایش فالوور واقعی به صورت رایگان را مطالعه کنید.

  2. کسب درآمد از تلگرام

    از روش های دیگر کسب درآمد اینترنتی بصورت رایگان می توان به درآمد اینترنتی از طریق تلگرام اشاره کرد.
    در این روش شما باید یک کانال و گروه تلگرام بسازید و در آن مطالب جالبی قرار بدهید.از این طریق اعضای کانال و گروه تلگرام خود را بالا ببرید و شروع به تبلیغ کردن دیگران کنید و به ازای تبلیغ از آن ها پول دریافت کنید.
    همچنین اگر محصولی دارید می توانید آن را در کانال خود قرار دهید و آن را به ممبرهای (اعضا) کانال خود بفروشید.
    به منظور این کار مقاله آمورش ساخت گروه و سوپرگروه تلگرام در اندروید و ios را مطالعه کنید.

  3. کسب درآمد از ماینینگ و ارزهای دیجیتالی

    تا بحال اسم بیت کوین یا اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی به گوش شما رسیده است؟بیت کوین یک ارزدیجیتالی و رمزنگاری شده است.شما با خرید دستگاه های ماینینگ می توانید بدون زحمت از بیت کوین پول در بیاورید.
    البته ماینینگ کمی سرمایه اولیه میخواهد ولی بدون زحمت است و دیگر نیازی به وقت گذاشتن در آن ندارید.سود حاصل از بیت کوین خیلی زیاد است.
    کافی است دستگاه را روشن کنید و سر برج به شما درآمد دلاری بدهد.
    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بیت کوین و قیمت و سود دستگاه های ماینینگ ، مقاله همه چیز درباره ارز دیجیتالی بیت کوین را مطالعه کنید.

  4. کسب درآمد از وبلاگ نویسی

    این روش کسب و کار اینترنتی کمی قدیمی تر از روش های دیگر کسب درآمد اینترنتی است.در این روش کسب و کار اینترنتی، شما یک وبلاگ درست می کنید و شروع به نوشتن مقاله در آن می کنید.مقالات را برای موتور جستجوی گوگل بهینه سازی (SEO) می کنید و آن ها را به صفحه اول گوگل می کشانید.وقتی بازدید شما زیاد شد می توانید تبلیغات بگیرید ، محصول بفروشید و یا بنرهای تبلیغاتی قرار دهید.

  5. کسب درآمد از مقاله نویسی در سایت

    برای این کار شما یک سایت می سازید.موضوع سایت را مشخص می کنید و شروع به نوشتن مقالات پربازدید در آن حوزه می شوید.با بهینه سازی (SEO) مقالات برای موتور جستجوی گوگل ، آن ها را به صفحات اول می کشانید تا بازدیدشان زیاد شود و شروع به تبلیغات دیگر سایت ها ، فروش بک لینک ، انجام خدمات دیگران و… می شوید و از این راه کسب درآمد می کنید.
    البته داشتن یک سایت معتبرتر از داشتن یک وبلاگ است و کمی تخصص نیاز دارد.تیم ویکیاتو میتواند با قیمت مناسب برای شما سایت درست کند و حتی مقالات شما را برای گوگل، سئو و بهینه سازی کند و شما می توانید به راحتی و بدون دغدغه از اینترنت کسب درآمد کنید.

  6. فعالیت به عنوان فریلنسر (Freelancer) یا دورکاری

    از دیگر روش های کسب و کار اینترنی می توان به کسب درآمد از طریق فریلنسر اشاره کرد.معنای فریلنسر همان دورکاری است یعنی شما پروژه های سایر افراد را در منزل خود انجام می دهید و نیازی به استخدام یا حضور در شرکت نیست.این پروژه ها می توانند تایپ جزوات ، طراحی سایت ، طراحی لوگو ، گرافیک ، ترجمه و… باشد.شما در ازای انجام پروژه مبلغی را دریافت می کنید.از سایت های معروف ایرانی در زمینه فریلنسری می توان به سایت پونیشا اشاره کرد.

  7. راه اندازی فروشگاه اینترنتی

    در این روش کسب درآمد از اینترنت، شما یک فروشگاه اینترنتی درست می کنید.محصولات را برای گوگل سئو و بهینه سازی می کنید و با زیاد کردن بازدید خود، محصولات را به فروش می رسانید.همچنین می توانید به صورت بازاریابی، محصولات دیگران را به فروش برسانید و به نسبت قیمت محصول از آن کمیسیون دریافت کنید.هرچه بازدید شما از طریق گوگل بیشتر باشد مسلماً فروش شما نیز بیشتر خواهد شد.این محصولات می توانند فیزیکی مانند لباس، فروش فرش، فروش لپتاپ و… باشند و یا میتوانند محصولات غذایی، محصولات تزئینی، چاپ دیجیتال، فروش جزوات و حتی محصولات دانلودی باشند.
    اگر در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی ندارید، تیم ویکیاتو می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

  8. کسب درآمد از سایت های کلیکی

    این روش کسب و کار اینترنتی نیازی به تخصص و مهارت خاصی ندارد.این روش بدون دردسر است.سایت های کلیکی واسط بین شرکت های مختلف و کاربران است.وظیفه آن ها ایجاد بازدید برای وبسایت های گوناگون است.روش درآمد از سایت های کلیکی به این صورت است که شما در این سایت ها ثبت نام می کنید و در ازای کلیک و دیدن تبلیغات از آن ها پول دریافت می کنید.شما در این روش فقط باید یک خط اینترنت داشته باشید و روی تبلیغات کلیک کنید.میزان درآمد شما از این تبلیغات به میزان کلیک شما و دیدن تبلیغات آن ها متغیر است.طبیعی است هرچه میزان کلیک شما بیشتر باشد میزان درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.

  9. طراحی اپلیکیشن (برنامه های کاربردی) و بازی های موبایل برای اندروید و ios

    در این روش کسب و کار اینترنتی شما برنامه های اندرویدی و ios می سازید.این اپلیکیشن ها می توانند در زمینه ارائه دستور آشپزی، ساخت بازی های سرگرم کننده، و یا اجرای مسابقات به صورت مجازی و… باشند.برای این که وارد این حوزه شوید شما نیاز به یادگیری برنامه نویسی اندروید و ios هستید و باید اصول اولیه آن را یاد بگیرید.موبایل و گوشی های همراه اخیرا طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده و شما می توانید درآمد میلیونی از ساخت این نرم افزار و بازی ها و گذاشتن آن در کافه بازار و گوگل پلی به صورت پولی داشته باشید.همچنین می توانید این برنامه ها را برای دیگران طراحی کنید در ازای آن پول بگیرید.

  10. طراحی سایت و فروشگاه

    در این روش شما نیاز به تخصص برنامه نویسی تحت وب دارید.شما با طراحی سایت و فروشگاه برای خود می توانید کسب درآمد کنید و یا سایت طراحی کنید و به دیگران بفروشید.اگر مهارت شما در این زمینه زیاد شود می توانید در شرکت های برنامه نویسی استخدام شوید و یا بصورت دورکاری (فریلنسر) پول دریافت کنید.درآمد طراحان وب بسیار بالا بوده و روز به روز زیادتر می شود.

  11. طراحی و ساخت ربات برای تلگرام یا اینستاگرام

    با وجود افزایش کاربران تلگرام و اینستاگرام و ورود کسب و کارهای اینترنتی به حوزه شبکه های اجتماعی، شما میتوانید برای این شبکه های اجتماعی ربات جذب فالوور و ممبر بسازید.ربات ها کارهای انسانی را راحت تر می کنند و بصورت اتوماتیک و خودکار شروع به فالو، لایک و کامنت گذاشتن به دیگران می کنند.و فالوور جذب می کنند و یا ممبر های تلگرام را زیاد می کنند.همچنین ربات های تلگرامی می توانند طوری طراحی شوند که در گروه ها کاربرانی که تبلیغ می کنند را از گروه حذف کنند و یا گروه را ساعات خاصی قفل کرده تا کاربران نتوانند چت کنند و یا عضویت اجباری ایجاد کنند که برای گفتگو باید در کانال خاصی عضو شوند و بعد مجوز چت کردن بگیرند.
    اگر برنامه نویسی بلد باشید میتوانید این ربات ها بسازید ؛ بفروشید و کسب درآمد کنید یا به یک برنامه نویس بگویید تا آن ها را برای شما طراحی کنند.از سایت های معروف ایرانی برای افزایش فالوور اینستاگرام می توان به سایت اینستاساز اشاره کرد.

  12. ارائه خدمات مشاوره به صورت اینترنتی

    اگر در زمینه خاصی تخصص و مهارت لازم را دارید؛ درآمد اینترنتی از طریق خدمات مشاوره اینترنتی می تواند برای شما مفید باشد.در این روش از سری روش های کسب درآمد اینترنتی، شما می توانید در رشته هایی مانند روانشناسی، مشاوره های دینی و وذهبی، مشاوره خانواده، مشاوره های قبل و بعد ازدواج، مشاوره در زمینه رژیم غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی، مشاوره های ورزشی و… به صورت اینترنتی فعالیت کنید.همچنین اگر تخصص لازم در این زمینه ندارید می توانید متخصصانی در این زمینه استخدام کنید.

  13. تهیه فیلم های آموزشی و فروش آن ها

    در این روش شما می توانید از تخصصی که دارید فیلم ضبط کنید و آن ها را به فروش برسانید.این فیلم ها می توانند آموزش برنامه نویسی، آموزش طراحی سایت، آموزش فتوشاپ، آموزش طراحی کارت ویزیت، آموزش گرافیک و… باشند.سیستم کار به این شکل است که بعد از ضبط فیلم آموزشی، باید قسمتی از آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و سایت های اشتراک گذاری ویدئو نظیر یوتیوب و آپارات قرار دهید و آن ها را تبلیغ کنید و به فروش برسانید.همچنین می توانید سایت یا فروشگاه اینترنتی برای خود طراحی کنید و این محصولات را در آن ها به فروش برسانید.

  14. آموزش آشپزی و دِسِر در خانه یا آموزش آشپزی به شکل مجازی

    در این روش شما می توانید یک سایت آموزش آشپزی راه اندازی کنید.از غذاهایی که می پزید عکس یا فیلم تهیه کنید و آنها را در سایت خود قرار دهید.همچنین می توانید در سایت خود به تولید محتوا و مقالات آموزشی در زمینه آشپزی بپردازید.به زودی مشتریان برای یادگیری آموزش آشپزی و یا سفارش غذا و دسر با شما تماس خواهند گرفت.

  15. فعالیت به عنوان کارمند خانگی

    برخی شرکت ها به دلیل کمبود فضای کافی، کارهای خود را به دیگران واگذار می کنند و از آن ها می خواهند که به صورت دورکاری (فریلنسری) با خیال راحت در خانه این کار ها را انجام دهند و ماهانه و روزانه به تعداد پروژه های انجام شده، حقوق می دهند.این کار ها می توانند منشی تلفنی از راه دور و یا… باشند.شما در این صورت وقت کافی برای انجام دیگر کارهای خود و مشاغل اینترنتی دیگر نیز دارید.کافی است این شرکت ها را پیدا کرده و با آن ها همکاری کنید.

  16. مشارکت و سیستم همکاری در فروش (بازاریابی اینترنتی)

    در این روش شما محصولات شرکت و یا اشخاص دیگر را می فروشید و به ازای قیمتی که دارند از آن ها درصد یا کمیسیون میگیرید.فروشگاه های خارجی مانند آمازون و ای بِی برای بالا بردن فروش محصولات خود، سیستم همکاری در فروش راه می اندازند.نمونه داخلی این فروشگاه، دیجی کالا می باشد.شما در این روش باید مهارت و تخصص لازم در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته باشید.می توانید محصولات را در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و… به فروش برسانید و کسب درآمد کنید.
    اگر بخواهید این محصولات را در اینستاگرام بفروشید باید فالوور های خود را افزایش دهید که مقاله آموزش افزایش فالوور واقعی به صورت رایگان در این زمینه می تواند برای شما مفید باشد.

  17. کسب درآمد اینترنتی از طریق ترجمه متون انگلیسی

    در این روش شما مقالات انگلیسی را ترجمه می کنید و به ازای هر کلمه از کارفرما مبلغی را دریافت می کنید.اگر در زمینه ترجمه زبان انگلیسی مهارت دارید، می توانید یک صفحه در اینستاگرام برای خود بسازید و فالوور های خود را افزایش داده و شروع به گرفتن ترجمه کنید.همچنین می توانید از سایت پونیشا برای ترجمه مقالات به صورت دورکاری کمک بگیرید.همچنین می توانید یک سایت درست کنید و در آن پروژه های ترجمه زبان انگلیسی بگیرید.

  18. کسب درآمد از اینترنت از طریق تایپ مقالات

    می توانید از طریق تایپ مقالات به صورت دورکاری و در خانه پول دار شوید.کافی است در اینستاگرام صفحه ای بسازید و خودتان را تبلیغ کرده و کارهای تایپ انجام دهید و به ازای تعداد کلمات تایپ شده از کارفرما وجهی دریافت کنید.

  19. فروش کالاهای نمدی و دست ساز

    اگر در زمینه ساخت وسایل نمدی، دستبند، گردنبند، عروسک، کار دستی،استند و کلیه کارهای دست ساز مهارت دارید؛ این روش می تواند برای شما مفید باشد.برای شروع کافی است یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید یا یک صفحه در اینستاگرام بسازید و یا کانال تلگرامی بسازید و عکسی از محصولات خود را با کیفیت خوب در آن ها قرار دهید و با فروش و ارسال آن ها به سراسر نقاط ایران، کسب درآمد کنید.

  20. گویندگی و دوبلور برای فیلم ها و کتاب های صوتی

    اگر حس می کنید که صدای خوبی دارید؛ این روش کسب درآمد از اینترنت مخصوص شما است.در این روش شما، با نرم افزارهای خاصی روی فیلم ها صداگذاری می کنید و یا کتاب ها را با صدای شیوا و رسا می خوانید و کتاب صوتی تولید می کنید و در ازای انجام این کار پول دریافت می کنید.حتی می توانید این فیلم ها را در پیج اینستاگرام یا کانال تلگرامی خود قرار داده و فالوورها یا ممبر های خود را افزایش داده و از طریق تبلیغ کردن دیگران پول بگیرید.

  21. کسب درآمد از کارهای گرافیک مانند طراحی لوگو، بنر و کارت ویزیت

    اگر به فتوشاپ و سایر نرم افزارهای گرافیکی علاقه و تبحر خاصی دارید این گزینه برای شما به عنوان کسب درآمد از اینترنت می تواند مفید باشد.در این روش شما لوگو و کارت های ویزیت برای مشاغل مختلف تولید می کنید و از آن کسب درآمد می کنید.برای این کار به یک وبسایت یا شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام برای نشان دادن مهارت خود به دیگران نیاز دارید.نمونه کارهای خود را در آن بگذارید و شروع به گرفتن پروژه کنید.

  22. تولید محتوای اختصاصی و سئو شده برای سایت ها

    اگر در زمینه تولید محتوا و سئو (بهینه سازی موتور جستجو)، مهارت دارید کافی است به سایت انجام می دم یا سایت پونیشا و حتی پارس کدرز سر بزنید و با عضویت در آن، شروع به گرفتن پروژه های تولید محتوا و نوشتن مقالات برای سایت ها کنید.در این صورت کارفرما مقاله ای با موضوع خاص برای شما تعیین می کند و شما نیز می توانید مقالاتی را با عناوین مختلف به آن ها پیشنهاد داده و بابت هر کلمه از مقاله وجهی از کارفرما دریافت کنید.

  23. خرید و فروش وسایل دست دوم

    اگر وسایلی دارید و میخواهید آن هارا به فروش برسانید می توانید وسایل دست دوم و یا نو خود را در سایت های آگهی مانند دیوار یا شیپور قرار دهید و به سراسر نقاط ایران ارسال کنید.سایت دیوار یکی از پربازدید ترین سایت های ایرانی است که در مقاله 10 سایت برتر و پر درآمد ایران در مورد آن صحبت کردیم.طبیعی است هرچه بازدید یک سایت زیاد باشد؛ محصول شما بیشتر دیده شده و در پی آن فروش محصول شما زیادتر می شود.

  24. کسب درآمد از طریق خرید و فروش دامنه های اینترنتی

    اگر در طراحی سایت اطلاعاتی دارید حتما می دانید که خرید و فروش دامنه سایت چقدر پردرآمد است.در این روش شما دامنه های ir که فکر می کنید رند و زیبا هستند را با قیمت 4000 تومان از سایت های مربوطه خریداری می نمایید و در سایت Rond.ir برای آن قیمتی تعیین می کنید و آن را به فروش می رسانید.در این سایت دامنه های اینترنتی را حتی با قیمت 500 میلیون تومان نیز قیمت گذاری می کنند و به فروش می گذارند.

  25. کسب درآمد از طریق طراحی قالب وبلاگ، طراحی قالب و افزونه های وردپرسی

    اگر در زمینه طراحی قالب وبلاگ و سایت های وردپرسی مهارت دارید می توانید قالب ها و پلاگین های وردپرسی درست کنید.یا می توانید به سایت خارجی تم فارست (قالب وردپرس) و کدکنیون (افزونه وردپرس) مراجعه کنید و قالب های وردپرسی یا پلاگین های وردپرسی خارجی را تهیه کنید و اقدام به فارسی سازی آن ها کرده و در سایت خود و یا سایت ژاکت به فروش برسانید.از این کار به درآمد های چند صد میلیونی نیز می توان رسید.

  26. راه اندازی استارتاپ های اینترنتی

    منظور از استارتاپ کسب و کارهای نوپا است.اگر ایده ای در ذهن دارید یک سایت طراحی کنید و ایده را پیاده سازی کنید و طریق آن کسب درآمد کنید.دیجی کالا نیز در قدیم یک استارتاپ بود و الان روزانه بالغ بر 6 میلیارد تومان فروش دارد.اگر ایده ای در ذهن دارید ولی توانایی انجام آن را ندارید؛ آن را به تیم ویکیاتو بسپارید.ویکیاتو در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب ایده شما را راه اندازی می کند و شما می توانید با خیال راحت شروع به کسب درآمد کنید.

اگر شما نیز کسب و کار اینترنتی می شناسید که درآمدزایی دارد در قسمت نظرات می توانید با ما به اشتراک بگذارید.

 

کسب درآمد از اینترنت با 26 روش پولساز (بدون سرمایه اولیه)